Bra träning!

Idag provade jag att cykla första gången efter jag skadade knät. det gick riktigt bra, kännde bara lite i knät, trots att det fortfarande är svullet. Det har gått riktigt fort att läka, för det vara bara drygt en vecka sen jag skadade mig och då trodde läkaren att jag inte skulle kunna gå på minst två veckor, och nu har jag redan börjat cykla!!
Men nu har vi tappat några veckors träning inför vättern och har bestämt oss att vi bara ska köra halvvättern istället. Anna har också haft problem med skador och det är bara onödigt att köra 30 mil, så det får bli 15 istället, det räcker helt klart!

Efter cyklingen var det dax för lite gym, vi körde armar (biceps och triceps) + mage.

• Sittande bakåtlutad bicepscurls
• Scottcurl
• Bamsen i cabeln
• Hammercurl i cabeln

• Dips mellan två bänkar
• Liggande tricepspress
• Enhands tricepspress
• Pushdowns i cabeln

• Crunches med "rulle" (ihoprullad matta) i svanken
• Ett varv på: 25 fällknivar med viktplatta, 50 situps hela vägen upp med armarna raka över huvudet, 1 min planka, 25 fällknivar med rotation med viktplatta, 1 min statiskt i båten.
• Brutalbänken
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0