Skadad..

Som Nicklas skrev så är det min tur att vara skadad. Det är mitt knä som är trasigt efter en grej som hände på cykel träning inför vättern. Det värsta är att jag inte kan springa, och att jag inte riktigt vet hur lång tid det tar tills jag är tillbaka igen! Medan jag väntar så blir det mer fokus på överkropp istället.. tråkigt, men samtidigt skönt att jag kan träna något och slippa jobbig abstinens!!

På bilden kanske ni ser att jag fick en till skada en bara i knät..? ;)

Efter några vilodagar var vi övertaggade och körde halva överkroppen igår kväll, och fortsatte med andra halvan i morse! Egentligen gillar jag inte att köra styrka på morgonen, för jag är mycket segare och tröttare då, men eftersom jag inte kan göra något annat just nu fick de bli så!
Sofia var såklart med!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0