Helt ute och cyklar.....

Anna och jag råkade skaka hand på att vi ska göra en klassiker nu i år..
Nästa tävling och våran första blir Vätternrundan. Idag körde vi vårt fösta cykelpass ute för i år (och mitt första cykel pass i livet....).
Vi cyklade 3 mil och vätternrundan är 30 mil. men en bra början iaf!

Jag tycker att det är skönt att ha mål med sin träning och veta hur man ska göra för att nå det målet. Då blir det lättare att veta vad man ska träna, och man får motivation om man har en dålig dag!
Ett av mina mål är vättern, och vi har bestämt att vi minst måste ha cyklat 100 mil innan för att känna oss förberädda! vi har sex veckor på oss..








/Elin

Kommentarer
Postat av: Ulrika

LYCKA TILL säger jag som gjorde klassikern för 5 år sedan. Cyklingen var värst!! Bra kämpat tjejer

2011-05-02 @ 13:15:24
Postat av: hanna

snygga ni är!! :D

2011-05-06 @ 11:27:43
URL: http://hje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0