Elin och Sofia i gymmet onsdag


Såhär såg dagens pass ut;

♦ Rodd (bild 1 och 2). 

♦ Latsdrag (bild 3). 

♦ Rygglyft (med vikt man håller framför huvudet och skjuter frammåt, genom att sträcka ut armarna, när man lyfter kroppen uppåt, och sedan börjer in dom igen när man sänker kroppen ner). 

♦ Enhantelsrodd

♦ Roddmaskinen

Efter ryggträning körde vi  en av mina favoritmagövingar, 4:15. Lite krånglig att förklara, så jag lägger upp ett inlägg om bara den senare.
Men som ni kanske förstår är de en kombo av tre olika magövningar med vanliga situps mellan. Det hela tar 4:15 min, och den tar riktigt bra!!

Efter det sprang jag lite på bandet samtidigt som Sofia cyklade, eftersom hon har en inflamation i knät..











/Elin


Kommentarer
Postat av: tildiiis

otroligt snygga bilder Elin!

you goooo girl

2011-04-13 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0