Akta dig för skador i axeln!

Nu har jag inte bloggat på ett tag pågrund av att jag inte kunnat träna något eftersom jag fortfarande är skadad...
Trodde jag hade blivit av med skadan i axeln men den kom tillbaka direkt när jag började igen. Så nu käkar jag antiinflammatoriskt igen och bara vilar, och kör ben så ofta jag kan.
Det är segt men då kan jag passa på att slänga upp lite bilder på benövningar jag med, även fast det inte är mina starka sida direkt. Sen blir det självklart lite fler bilder på rehabövningar när jag kommer igång med det igen.
Bilderna kommer upp nu under påskhelgen!
Over and out, Nicklas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är bilderna?

2011-05-02 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0